keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Eskarilaiset retkellä Stadionin tornissa

                                   
                                               Eskarilaiset Stadionin tornissa 20.5.14

 
 
    Lauri 7-vuotta kertoo: "Oli hauskaa, kun me mentiin hissillä Olympiastadionin torniin melkein korkeimpaan kohtaan. Oli aika huikeat näköalat: Mä näin Kauppatorilla olevan "maailmanpyörän", sit mä näin Uimastadionin, sit näki koko Olympiastadionin ja sit oli Linnanmäki lähellä, mutta sen maailmanpyörää oli vaikea nähdä, koska sen reuna oli meihin päin. Näkymät oli hyvät, koska sää oli kirkas. Suosittelen muillekin Stadionin tornia".
 
           




                    
Anna 7-vuotta kertoo: "Kun mä näin Lintsin, niin olisin halunnut mennä sinne. Mä näin myös uimapaikan eli Uimastadionin. Kun katto niitä ihmisiä sieltä korkealta, niin ne näytti tosi pieniltä. Voisin mennä uudestaankin Stadionin torniin".
 

 

                                                                                              
 
 
 
Iiro 7-vuotias kertoo:" mä näin uimastadikan ja sitten mä näin se aluksen, joka oli tosi suuri. Se alus oli iso laiva. Olimme tosi korkealla, koska kaikki autot näytti tosi pikkuisilta. Minua ei pelottanut yhtään. retki oli tosi hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti