tiistai 25. elokuuta 2015

Ensimmäinen päivä metsäkerhossa 17.8.15

                               Ensimmäinen päivä metsäkerhossa 17.8.15


Ensimmäinen päivä tupsukoiden metsäkerhossa alkoi kauniilla auringon paisteella.
Jokaista pientä varmasti jännitti kuten myös meitä aikuisia. Tonttulan pihalla jokainen tuli yllättävän reippaasti metsäjunaan ja niin matka Nalle Puhin metsään saattoi alkaa.






   Heti ensimmäiseksi muutama lapsi innostui rakentamaan käpylehmille kotia.

Toiset taas innostuivat majan                                 rakentamisesta.                                                       







metsässä löytyi kaikenlaista ihmeteltävää, kuten puun kaarna.
Vanhat kerolaiset löysivät keväällä tehtyjä onkia    ja niitähän piti tietysti kokeilla...                                 
                                   -      Hei minulla taitaa olla kala ongessa.
























 Hei minä sain hauen vai onko tämä ahven?



 Retken paras hetki oli tietysti se eväshetki





"vanhukset" eli viimevuoden tytöt hakeutuivat ihan omaan rauhaan.
Eväitä syödessä on hyvä jutustella aikuisen ja kavereiden kesken












Eväshetken jälkeen tehtiin nuotio jossa olikin hyvä paistaa herkulliset jälkiruoka makkarat ja lihapullat.


Jokohan ne on jo kypsiä ja kuka tahtoo ketsuppia?

Jokainen tahtoi paistaa makkaraa











vielä hetki lentokoneen korjaamista





Sitten piiloleikki ennen kotiin lähtöä








Kukaan ei löydä kyllä minua.




Kukkuu,... minä olen täällä.







Ja sitten reippaasti Tonttulaa kohti jossa jo vanhemmat varmaan meitä odottaa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti